Поштовани грађани / корисници услуга,
Желите ли изразити мишљење о начину пружања услуга од стране општинске управе, или имате приједлог, сугестију или идеју за побољшање процеса услуга, подијелите то заједно са нама
С тим у вези, пружамо вам информације које Вам могу користити
Правни оквир : – Закон о локалној самоуправи ( “Службени гласник Републике Српске”
Бр.101/05,42/05,118/05.
– Одлука о поступку подношења и рјешавања притужби бр. 02-012- 861/06
Притужба се може поднијети :
а) на запослене : – због нестручности, непрофесионалног односа, неефикасности и понашања које није у складу са Кодексом,
б) због незадовољства процесом услуге : организацијом рада, дужини рјешавања захтјева, фазама у поступку, висином општинске административне таксе и др.,
в) н а одређене аспекте организације рада.
Поступак подношеања и рјешавања
Вашу притужбу, похвалу, приједлог и сугестију можете поднијети попуњавањем Обрасца за притужбе, похвале, приједлоге и сугестије који можете добити у Центру за услуге грађанима, или пронаћи на линку на крају овог текста.
Своје притужбе, похвале, приједлоге и сугестије можете упутити и :
– путем поште, на адерсу : Општина Невесиње, Цара Душана бр.44. Невесиње;
– путем телефона на број 059/610-330;
– путем кутије за притужбе и похвале у холу општине,
– уписивањем у књигу утисака.
Уколико сте своје притужбе, похвале, приједлоге и сугестије упутили путем телефона или уписали у књигу утисака, службеник на инфо пулту ће их уписати на прописани образац и дати на разматрање.
Уколико не желите да се открије Ваш идентитет, службеник на инфо пулту ће то поштовати.
Такође ће поштовати Вашу жељу о начину доставе одговора на Вашу притужбу, похвалу, приједлог или сугестију.
Одмах по пријему притужбе, похвале, приједлога или сугестије, службеник на инфо пулту ће исту предати на шалтер за пријем поднесака ради завођења, те након пријема узети у разматрање.
Уколико се ради о притужби на рад запослених, организацију рада или други разлог који се односи на одређену организациону јединицу, поднесак ће упутити руководиоцу те организационе јединице ( начелнику Одјељења, руководиоцу стручне службе) на разматрање и давање приједлога за одговор.
У другим случајевима службеник на инфо пулту ће провјеравати тачност навода и приједлоге за побољшање.
У зависности од случаја и потребе одговор ћете добити на начин који Ви предложите , у року од 3 дана од дана подношења.
Уколико је подносилац анониман, одговор ће се истаћи на огласној табли Општине.
Уколико нисте задовољни добијеним одговором, можете затражити од службеника на инфо пулту да Ваш поднесак ( притужбу, похвалу, приједлог или сугестију ) прослиједи Начелнику општине, који ће их размотрити и дати коначан одговор у року од три дана од дана пријема.

